środa, 30 maja 2012

Wyprzedaż !!!

Witam na blogu i zapraszam do mnie na małą wyprzedaż. Chociaż Scrapbookingiem nie zajmuję się bardzo długo to w pierwszych miesiącach swych poczynań z papierem miałam szał zakupów. Tak to jest - człowiek napalony, bez doświadczenia, naiwnie myśli, że wszystko jest potrzebne :-) Dzisiaj już mam swoje wizje, wiem co jest mi niezbędne i przydatne. Dlatego postanowiłam część przydasi odsprzedać, może komuś się przyda ?
Zapraszam


1. Kilka dziurkaczy
a) kółko 2,5 cm niewiele używany, doskonale tnie i działa - cena 8 zł BRAK
b) serce 3,7 cm, użyłam go dosłownie 2 razy - cena 15 zł
c) kwadrat 5,08 cm stan bardzo dobry - cena 20 zł
d) stokrotka 1 cm nie używany - cena 5 zł BRAK
e) narożnikowy użyłam go kilka razy - cena 10 zł BRAK
f) brzegowy użyłam go kilka razy- cena 10 zł BRAK

2) Stempelki
a)Witaj na świecie - BRAK , Zaproszenie  - cena 3 zł za sztukę
b) Z okazji ślubu - BRAK, Dla Ciebie, Dziękuję- BRAK, IHS- BRAK, Moc życzeń - BRAK, Pamiątka Chrztu Świętego-BRAK, Pierwsza Komunia święta - BRAK- cena 6 zł za sztukę
c) Stempel IHS duży koło - cena 8 zł - BRAK
d) Zestaw stempli ramki ozdobne. Z całego zestawu użyłam tylko jeden - cena 10 zł - BRAK


3) Zestaw Fiskars - super sprawa do wycinania. Ekstra pomocny i naprawdę polecam. Super sprawa bo zastępuje kilkanaście dziurkaczy. Pozbywam się ponieważ zastąpił go big shot. Oferuję cały zestaw wraz z zapasowymi ostrzami i szablonami - cena 85 zł


4) Wykrojniki - jakoś mi nie podeszły. Zdołałam je tylko otworzyć i tyle. Stan idealny - cena 15 zł sztuka lub 25 zł za oba- BRAK


5) Papiery Tajemniczy ogród, rozmiar 30x30 cm. Każdego wzoru mam po 2 sztuki. Cena 1 zł /sztuka
BRAK NR 20,22,24, 25, 


6) Kapuśniaczek, rozmiar 30x30 cm , dwustronne, każdego wzoru po 2 szt. Cena 1 zł/sztuka
BRAK



7). Papiery z Galerii Papieru, dwustronne, 30x30, mam po 1 sztuce, cena 1 zł sztuka BRAK


8). Papiery różne, 30x30, tych o numerach od 26 do 30 mam po 2 sztuki. Ostatni mam 1 szt. Cena 1 zł sztuka BRAK NR 31 i 26


9) Papiery różne, wszystkie 30 x 30, cena 1 zł sztuka BRAK NR 5,6,8, 18, 19

 10) Papier 15x15, mam ich 25 sztuk, cena 20 groszy sztuka - BRAK
Dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam Was gorąco.




2 komentarze:

  1. dagaj7
    poproszę:
    22, 24, 36, 26, 31, 18, 19 i wszystkie 10) Papier 15x15, 25 sztuk, cena 20 groszy sztuka, czekam na wiadomość z podsumowaniem i dane do przelewu.
    bati20

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to jeszcze aktualne to ja bym prosiła o dziurkacz serduszko 3,7, stempelek Zaproszenie, papiery nr. 28,29,30
    I jeśli jest możliwość, to sam szablon świąteczny fiskarsa (bo resztę już mam ;) )

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap