niedziela, 29 lipca 2012

Pudełeczko czy kartka ?

Witam po kilkudniowej przerwie :-)
Starszy syn wyprawiony na kolonię, więc miałam ochotę coś stworzyć tak dla odpoczynku i relaksu. Ponieważ doszły nowe wykrojniki, więc nieodparta chęć ich wypróbowania zwyciężyła i powstały pudełeczka/karteczki.
Podstawa i górna część to wykrojnik Anja's large oval LR0236. Jedynie boki pudełeczka to doklejony pas papieru.


Przepraszam za jakość fotek ale Młody zabrał aparat, więc do dyspozycji pozostała mi tylko komórka.
Może zabrzmi to mało skromnie ale pudełeczko mi się spodobało i stwierdziłam, iż szkoda aby leżało, więc ... Wymyśliłam, że zostanie ono przekazane Księdzu, którego bardzo lubimy i niestety odchodzi z naszej parafii. W środku karteczki odpowiednie życzenia - podziękowania.
Postanowiłam, iż zgłoszę wykrojnikowe pudełeczko na wyzwanie w Piątek Trzynastego.

Stworzyłam kolejne, identyczne w formie a tylko o innej kolorystyce tym razem dla młodej Pani wychowawczyni na kolonii w podzięce za opiekę na letnich wojażach syna.






4 komentarze:

  1. Pudełko cudne. Zakochalam się w nim. Strasznie fajny pomysł na wykorzystanie wykrojnika. Zostaje u Ciebie na dłuzej. Piekne rzeczy robisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz. Zapraszam serdecznie, gość u mnie tak często jak tylko masz ochotę:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap