poniedziałek, 18 lutego 2013

Zestaw śłubny ... sporo zdjęć :-)

Oj... to było wyzwanie. Ponieważ moje pracę podobają się coraz szerszej liczbie osób postanowiłam zaryzykować i być "frontem do klienta". Podjęłam współpracę z pewną firmą, dzięki czemu będę mogła teraz, za jej pośrednictwem, dla wszystkich wykonywać zamówione prace.

Chcąc zaprezentować swoje możliwości oraz zakres asortymentu poczyniłam spory zestaw ślubny, jako poglądowy, przykładowy.
Komplet wykonany z papierów oferowanych przez Galerę Papieru - Świerszcz za kominem. Pięknie komponuje się w tematyce ślubnej :-)
W skład kompletu wchodzi:
- album  / księga gości
- zaproszenie
- kartka gratulacyjna w pudełku
- exploding box - kieszonkowiec
- etykietka na alkohol
- vinietka
- kilka wzorów pudełeczek na drobiazgi, podziękowania dla gości

Zapraszam do oglądnięcia fotek ....








1 komentarz:

  1. Zestaw ślubny widziałam na "własne oczy". Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap