niedziela, 21 kwietnia 2013

Złote Gody - 50 rocznica ślubu z UHKGallery .

Kolejna niedziela, wieć znowu czas na nadrabianie zaległości i przedstawienie Wam moich prac. Tydzień miałam pracowity, napięty terminami ze względy na okreś komunijny, wieć i pracy było sporo. Niestety zakręcona zapomniałam zrobić fotki, więc proszę uwierzcie mi na słowo...  działałam twórczo.
To co uwieczniłam na foto prezentuje Wam, jak zwykle, z wielką przyjemnością.

Prezentuję kartkę poczynioną z okazji 50 rocznicy ślubu. Jubileusz 50 lat pożycia małżeńskiego postanowiłam uwiecznić w kartce/pudełku wykonanej na bazie papierów UHKGallery. Wykorzystałam kolekcję SILENT NIGHT, łącząć w całość dwa papiery: Snowy Morning oraz Snowy Evening.
Przód kartki zdobi embossowana tekturka 50 jubileusz, oraz ręcznie robione kwiatuszki, w które wkomponowałam jeszcze kilka listków i dodatków.






Mam nadzieję, ze spodoba się Szanownym Jubilatom :-)

1 komentarz:

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap