czwartek, 30 maja 2013

Urodzinowa z Magnolią :-)

Człowiek całe życie się doszkala. Odnajduje nowe drogi, próbuje nowych technik i zmaga się z własnymi słabościami. Moją słabością był strach przed kolorowaniem stempelków. Syn odważniejszy .... na raty, co jakiś czas kupował promarkery i odważnie ćwiczył. Ja.... ja się bałam :-( Przyszedł jednak moment, w moim zawodowo- twórczym życiu iż zakochałam się w stempelkach Magnolii. No ale co mi po nich jak takie gołe, nie kolorowe.... No i stało się !!!!
W tym momencie należą się gorące podziękowania Małgosi, która poprosiła o karteczkę na 60 urodziny swego Taty. Nic wielkiego, nic nowego... a jednak .... karteczka ma być sztalugowa z Magnolią. No i siła wyższa, musiałam zmierzyć się ze swym strachem. Dlatego Małgosiu dziękuję byłaś moim motorem napędowym do działania :-)

Oto karteczka z moim debiutem w kolorowaniu stempelków. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i jak na pierwszy raz nie uznacie kartkę za totalną porażkę :-)



Do kompletu poczyniłam torebeczkę na kartkę. Całość wykonana z papierów Magicznej Kartki "Poranna Kawa ".

1 komentarz:

  1. Przeglądłam kilka postów, na ile miałam czas i wspaniałe rzeczy tworzysz :) Piękne po prostu. Jednak to co stworzy się przy pomocy Big Shota to bez porównania, niestety nie w moim osiągnięciu.... No ale cóż. W wolnej chwili pooglądam jeszcze więcej. i wybacz, że nie skomentuję każdej pracy z osobną, ale brakowałoby mi słów i musiałabym się powtarzać.... Życzę kolejnych twórczych dni :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap