środa, 24 czerwca 2015

Podziękowanie gorące, jak letnie słońce :-)

Witam serdecznie :-) 

Zawsze powtarzam, Ze większość wykonanych przeze Mnie Prac stanowi odbicie moich nastrojów, co mi w duszy gra, mojego samopoczucia.
Ponieważ ostatnio emanuje ZE Mnie Szczęście, radość i wewnętrzny luz, aby i poniższa Karteczka żart wesoła, ale i tętniąca spokojem radosnymi kolorami.

Wykonana z Papierów Celebration UHK Gallery, kilku wesołych dodatków, całość domyka cudowna tekturka Ptaszek na gałązce Papelia.

Uniwersalna, bo TAKIE lubię tworzyć dla przyjemności, dla samego Szaleństwa scrapowania :-) 
Efekt końcowy Bardzo sie spodobał przyjaciółce i porwała ją dla swojej pociechy karteczkę. Nikola podaruje ja  swojej wychowawczyni :-)











Dzisiaj jeszcze kolejne karteczki - zapraszam :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap